Järnäsklubb

Nu har jag gjort mitt första besök i mormor och morfars stuga i Järnäsklubb. Jag, mamma och storebror åkte medan pappa fick vara hemma och bygga på bron. Det var väldigt mysigt i stugan men jag var från början väldigt skeptisk till mormor och fick surläpp så fort hon kom i närheten. Men det gick över efter ett tag. Har tränat att dra mig upp till sittande och har även fått bada. Blev även ekiperad med nya kläder från Häggströms. Tack mormor och morfar för härliga dagar!

Vad gör du?


Hihi


Åhhh hej!


Badar och upptäcker storebrors arm.
 

Tränar nacken.


Kommentarer
margareta ferm

Hej Tova.

Farmor har sett att du har badat tur att Du hade din bror som badvakt. Ni verkar ha haft det trevligt i Järnnäsklubb.

Kram till både Tova och Leo från Farmor och farfar.

2011-05-10 @ 21:08:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0