Första långa utflykten

Och den gick till Vännäsby och farmor och farfar men även till Umeå där vi hälsade på kompisar till mamma och pappa. Jag älskar för övrigt att åka bil och somnar så fort motorn startar men däremot att bli fastspänd i bilstolen. Grrrr... I Vännäsby blev jag uppvaktad av George och Gunbritt (pappas morbror och moster) med fina kläder samt Kjell och Lisbeth (bekanta till farmor och farfar). Lisbeth hade stickat en jättefin kofta till mig.

Brorsan har feber och är allmänt grinig och har förmodligen smittat mig med snuva. Så nu har jag,mamma och storebror varit hemma i tre dagar utan att kunna gå ut vilket påverkar humöret hos både den ena och den andra. Tror att mamma känner sig lite smått instängd...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0