Jag!

  • Gillar inte när pappa sjunger annat än barnvisor. Då säger jag "sluta" och puttar bort honom.
  • Älskar boken "Ut och gå". Kan den nästan utantill.
  • Har fått en ny hjälm för att ha ute om det är halkigt. Den har jag även i bilen för jag älskar den.
  • Gillar inte att bli kladdig om händerna och vill alltid ha "pappe".
  • Är en mycket bestämd ung dam som ingen bossar med i första taget.
  • Slåss du så slår jag tillbaka.
  • Säger du nåt så säger jag likadant (försöker i alla fall)

 



Kommentarer
Margareta Ferm farmor

Tova vad duktig du är på att köra Farmor i rullstol.Nästa gång ska vi släppa ner hantagen så går det ännu bättre.
Puss och kram .

2012-11-25 @ 13:18:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0