Uppdatering

Sen sist så har detta hänt:


Jag har haft myskväll för första gången med popcorn och allt.


Jag har upptäckt att dammsugaren kan fungera som en ypperlig hårtork och fläkt.


Vi har varit på skoterutflykt och även en pimeplutflykt till Gomtjärn men vi glömde tyvärr kameran.


Jag har suttit modell (som vanligt)




Andra grejer som hänt:
* Jag har smakat surströmming för första gången. Gjorde inte en min utan tuggade glatt.
* Jag har börjat min inskolning hos dagmamma Lilian. Har varit där tre dagar och jag börjar mer och mer kunna släppa mamma med blicken.
* För jag är väldigt mammig och vill helst hänga henne i byxbenen dygnet runt. Går hon ut ur ett rum så grinar jag, går hon förbi mig så gnäller jag...
* Jag har börjat dela ut pussar men har en strikt ranson. Inga pussar i onödan helt enkelt.
* Jag leker gärna med bilar och traktorer.
* Pekar ivrigt på olika saker och säger "däh".
* Har inte börjat gå än. Vågar inte riktigt släppa taget...men jag kryper snabbt som blixten.



Kommentarer
Margareta Ferm farmor

Hej Tova! Vad spännande du har och får vara med dagmamma Lillian. Vi kommer snart och hälsar på dig och Leo.

Kram och puss Farmor

2012-03-12 @ 12:32:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0