1 år

Så kom dagen! Ett år sedan som mamma släppte ut mig ur magen (Leos uttryck). Året har gått fantastiskt fort och ingen har riktigt hunnit med. Jag firades på söndagen den 12e med paketöppning och sång i sängen. Sen fortsatte uppvaktningen med besök av mormor, morfar, farmor, farfar, morbror Jens m familj, moster Martina och Hasse, kusin Jesper och hans kompis Adam. Mamma hade dagen till ära gjort en katt-tårta som jag fick äta med händerna. Eller äta och äta, jag plattade ut den.


Fick en fin klänning som mormor stickat.


Övriga presenter:
En spark
En Haglöfs ryggsäck
Kläder
En dansande och sjungande hund
Liten plåtväska
En tavla från Isa form
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0