Uppdatering

Sen sist så har jag hunnit bli sju månader! Kan ni tänka er! Har gjort ett besök på BVC där jag mättes och vägdes. Jag ligger fortfarande under "normalkurvan" men följer min egen kurva perfekt. 6600g tung och 66 cm lång!

Jag har även fått hälsa på Olivia. Hon föddes några veckor efter mig och var två kilo tyngre än mig så jag kände mig som en liten fjärt. Men jag äter då hur mycket som helst så det är inte matintaget som är orsaken. Kanske mina lankesiska gener...

Vi har även hunnit med ett besök hos farmor och farfar i Vännäsby. Där skulle mamma och pappa få gå igenom vad som fanns på vinden och ta med sig det de ville ha. Mamma gjorde (såklart) en hel del fynd. Mestadels till mitt rum. Bland sakerna kan nämnas en orange pall "Tam Tam" från 60-70-talet som nu börjat nytillverkas och kostar nu från 390kr upp till 600kr. Så mamma var rätt så nöjd. :)



Mamma har även pysslat lite med en byrå som min farfar tillverkade 1952.

Och hon har sågat ett träd till mig som ger ett väldigt mysigt sken på kvällen då jag ska sova.



Kommentarer
margareta ferm farmor

Hej Tova! Och alla andra i familjen. Vi har varit in för att se om du har fått något nytt i ditt rum. Pallen blev ju jättefin! Du kanske ramlar om du kliver på den. Man kan ju alltid lägga ned den. Fint blev det med trädet. Din mamma är konstnärligt duktig. Det blev jättefint!

Hälsa din bror att nu har mopeden åkt hiss igen.



Puss och kram från farmor och farfar.

2011-09-26 @ 09:06:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0