Min första julafton!


Började med att vi åkte till Byske för att lyssna på mamma som skulle sjunga.


Julsånger i all ära men ni skulle ha sett taket i kyrkan. Mycket intressant! Och jag diggade även till orgelpreludiet som spelades i slutet.

Vi åkte hem till oss på Tungatan för att fika och till slut kom också mitt kusinbarn Hailey, 3 månader, tillsammans med sina föräldrar. Helt plötsligt var jag jättestor!


Dagen till ära fick jag ha en klänning som mamma (och även moster) hade när de var små.

 
Till slut kom tomten. Jag satt dock tryggt i pappas knä och ville inte titta på den stora mannen med skägg och bullrig röst. Paketen tog jag dock tacksamt emot!


Barnservis från Ferm living





Bobux skinntofflor 


Och en docka!

+ kofta, böcker, bokstäver till min dörr mm mm.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0