Mitt blivande rum


Snart är det dags för mig att få eget rum och då måste det såklart fixas till lite. Mamma och pappa har det just nu som kontor/dumpa-allt-vi-inte-vet-var-vi-annars-ska-ha-det-rum. Så ut med allt skrot och in med lite stil! Mamma har (såklart) redan tittat ut en massa fina grejer och tapet har bestämts. Det blir denna från Ferm Living (fantastiskt namn!) som heter Marionette. Jättefin tycker jag. Hon har även planer på att pyssla ihop lite grejer själv (såklart). Det blir säkert bra! Idag pysslade hon ihop några tavlor som jag ska få ha i rummet.


nollnionollfemtretton.blogg.se

Blafre Lunchbox With Brown and Yellow Elephant Print
www.kidsen.co.uk


Aristo Katt Cushion
www.ferm-living.com



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0