Stora tjejen

"Tättar" händerna själv. Länge. 
Storebror lär mig skriva och jag vill gärna att alla ska skriva mitt namn.
Jag är alltid redo att gå ut! Är jätteduktig på att klä på mig själv!
 
Mitt ordförråd utökas med typ 5 nya ord per dag. Mamma och pappa hänger inte riktigt med. Ibland får storebror förklara vad jag menar. Om någon frågar vem mina kompisar är svarar jag utan minsta tvekan: June (Rune) och Åke. Två bröder som också går hos vår dagmamma. Dagmamma Karin som för övrigt har stickat jättefina vantar åt både mig och Leo <3


Kommentarer
Margareta Ferm farmor

Hej,var både Toa och Leo till frisören? Ni var väldigt söta på kortet båda två

2012-11-15 @ 15:21:24
Sara

Hej Tova! Hjälp vad fort tiden går och vad stor du blivit. Nu måste verkligen jag och din mamma se till att styra upp en träff så vi kan ses snart!

kram Sara

2012-11-22 @ 21:16:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0