Uppdatering

Mycket har ju hänt sen sist. Det mesta står på storebrors blogg så jag lägger in lite bilder istället.



Jag har lekt så mycket att jag somnat halvnaken i farten.



Pappa matar mig med varierande framgång. Han skyller på skeden. Skulle inte tro det.


Efter lite kladd och pill så blev det tillslut sånna här fina avgjutningar av min hand och fot.


I Granbergsträsk gjorde jag succé såklart. Och farmorsmor Thyra (93 år) kunde inte sluta påpeka hur söt jag är. Du är ganska söt i din hatt också, Thyra, även om jag här ser lite skeptisk ut.


I Järnäsklubb hos mormor och morfar fortsatte gullandet.


Här får jag träffa Majken för första gången. Majken är Ingrids lillasyster. Och Ingrid och Leo känner varandra sedan Umeå-tiden.


Jag har fått åka båt för första gången och precis som storebror gjorde som liten så somnar även jag inom två minuter.


Och så har jag börjat spela lite apa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0