Uppdatering


Mamma och pappa blev inte riktigt nöjda med sitt val av tapeter då de renoverade huset för tre år sen. Så det blev omtapetsering dagarna innan jul (som om det inte fanns annat att göra). Men det blev väldigt bra måste jag ju säga!


På annandagen var vi bjudna till mormor och morfar där det serverades kalkon (för övrigt den enda maträtt som mamma längtade efter då hon var gravidillamående). Det årliga släktkortet skulle också tas så klart! Den enda som fattas är kusin Rasmus som för tillfället var hos sin mormor och morfar.


Vi firade nyår hos farmor och farfar i Vännäsby där vi firade ännu en julafton.


Det fanns många spännande grejer att pilla på...


'



Just nu ligger jag i hårdträning då jag glatt skjutsar storebror i lära-gåvagnen.


Baddags!


Har även fått två små gaddar i överkäken med en fin glugg emellan!
Och jag har nyss blivit 11 månader, vilket enligt mamma är helt osannolikt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0