Just nu

Lek och bus: Att bli kittlad, kastad upp i luften, prutta, titt-ut, härmar Leo när han skriker (vilket inte är så populärt hos föräldrarna)
Gillar inte: Att få ett nej
Äter helst: Smörgås
Bedrift: Tog säkert 7 steg idag mellan mamma och pappa.
Uttryck: Mamma (har viskat pappa en gång men det var nog mer ett misstag än med mening)
Sång: Imse vimse, Klappa lilla magen
Inte kul: Mina utslag som jag kliar sönder hela tiden.
Leksak: Goseapan, dockan, bilar. Eller en burk som jag kan plocka saker i och ur.
Favoritplats: I mammas eller pappas säng så tidigt som möjligt där jag kan pillra på, ligga tvärsöver, ligga i deras ansikte, pilla dem i örat, näsan, slita i håret, sparka i ryggen mm mm.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0