Sen sist

En liten uppdatering sedan sist.


Vi trotsade höstvädret och satte oss nere vid älven och drack varm choklad.


Jag har fyllt nio månader och vill stå så mycket som möjligt och allra helst på tå. Vill dock sällan ligga på mage och när jag väl gör det så färdas jag alltid bakåt. Mycke opraktiskt.


Jag har börjat intressera mig för dockor till pappas förtret. Han försöker enträget distrahera mig med traktorer och bilar men jag väljer ALLTID dockan. Denna docka hade min mamma när hon var liten och då hette den Klas. Men jag har inte gett den något namn ännu.


Kommentarer
mormor

Så bra du sköter om din Klas, han är ju lika söt som du.Bilar kan du gilla sedan, säj det till pappa!

2011-12-08 @ 18:14:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0